Tájékoztatás

Ügyfélszolgálati irodáinkban június 8-tól újra a megszokott nyitva tartás szerint – a szükséges egészségügyi szabályok betartása mellett – várjuk kedves ügyfeleinket.

A gépjárművel kapcsolatos szolgáltatások igénybevételéhez a vonatkozó díjrendelet szerint a következő dokumentumokra van szükség ügyintézés típusától (átírás, rendszámcsere, díjkategória-módosítás, rendszám- és felségjel-korrekció) függően:  

  • jogosultságot igazoló dokumentum (ellenőrző szelvény, e-mail, SMS, kép);
  • érintett gépjármű vagy gépjárművek okirata(i), forgalmi engedélye(k), eladott gépjármű esetén a kormányablak által érkeztetett adásvételi szerződés;
  • két tanú által aláírt meghatalmazás (amennyiben nem az eljáró személy az adott gépjármű tulajdonosa);
  • céges gépjármű esetén: cégkivonat, aláírási címpéldány, meghatalmazás;
  • kitöltött szolgáltatásigénylő lap (honlapunkról letölthető);
  • amennyiben a jogosultságátírás szolgáltatásnál a gépjárművek tulajdonosai nem azonosak, úgy lemondó nyilatkozat is szükséges (ez honlapunkról szintén letölthető).

A kért szolgáltatást csak a szükséges dokumentumok hiánytalan bemutatása után tudjuk elvégezni.